Nežinote, kaip pakeisti 45 minučių pertrauką? Norite sužinoti, kiek kartų galite vairuoti automobilį po 10 valandų per dieną, arba kiek kartų galite naudoti sutrumpintą kasdienį poilsį?
Ar žinote, kokių veiksmų turi imtis vairuotojas, jei vairuojant transporto priemonę tachografas atidavė vairuotojo kortelę iš tachografo? Atsakymas: sustoti artimiausioje automobilių stovėjimo aikštelėje bei užpildyti spaudinį, įrašant būtinus duomenis. Įsidėmėkite, kad jei pats vairuotojas neištraukė vairuotojo kortelės iš tachografo, išsaugotų duomenų nebus nuo einamos kalendorinės dienos 0.00 arba 12.00 val. pagal UTC laiką. Tachografas, sukauptus duomenis apie vairuotojo veiksmus, automatiškai įrašo tik du kartus per parą (0.00 ir 12.00 val. pagal UTC laiką). Tai reiškia, kad jei tachografas vairuotojo kortelę atidavė 11.20 val. pagal UTC laiką, spaudinyje turi būti užpildyta informacija apie vairuotojo veiklą nuo 0.00 iki vairuotojo kortelės įdėjimo atgal į tachografą (pvz.: ~11.25 val. pagal UTC laiką). Tokiu atveju rankinis duomenų suvedimas į skaitmeninį tachografą neįmanomas, nes vairuotojo vairavimo veiksmo įvesti į tachografą neįmanoma.

Tachografo spaudinys
O ar Jūs, ar Jūsų vairuotojas naudoja atostogų lapus (jei įmonės transporto priemonėse naudojate skaitmeninius tachografus)? Ar žinote, kad tokie lapai nėra būtini, jei skaitmeniniame tachografe suvesite trūkstamus veiksmus ir juos patvirtinsite. Ši informacija labai aktuali, jei įmonės vairuotojai vairuoti transporto priemonę pradeda ne iš įmonės registracijos šalies ir turi parodyti kuriuo metu vyko iki transporto priemonės.

Šaltinis: https://ltsa.lrv.lt/uploads/ltsa/documents/files/KON070629.doc
Jei norite sužinoti tai arba dar daugiau apie tinkamą (EB) Nr. 561/2006 reglamento laikymąsi, siūlome pasinaudoti galimybe ir sudalyvauti mokymuose.
Tai patys įdomiausi bei aktualiausi mokymai tiek transporto vadybininkams, tiek tolimųjų pervežimų vairuotojams.
Mes siūlome savo paslaugas, supažindinant bei apmokant Jus arba Jūsų darbuotojus darbo ir poilsio režimo, siekiant maksimaliai efektyvaus darbo.
Baziniai mokymai susideda iš teorinės dalies, kurioje supažindinama su:
- vairuotojo vairavimo laiku. Jo apskaita, galimu maksimaliu vairavimo laiku per parą. Sužinosite vairavimo laiko apskaičiavimo subtilybių;
- vairuotojo darbo laiku bei pertraukomis. Kaip taisyklingai atlikti poilsius, kokias reikia daryti pauzes tarp darbo;
- vairuotojo kasdienio bei kassavaitinio poilsio panaudojimu. Teisingu kompensacijų panaudojimu;
- vairuotojų darbo laiku dirbant poriniu ekipažu;
- vairuotojų poilsio laiko pertraukimu plaukiant/važiuojant keltu ar traukiniu;
- duomenų rankinio suvedimo principais į skaitmeninį tachografą;
- teisingu rankiniu spaudinių pildymu, sugedus tachografui;
- vairuotojo veiksmais, sugedus skaitmeninei vairuotojo kortelei.
Dalyviai, išklausę šių mokymų turinį, įgis teorinių bei praktinių žinių, norint sėkmingai dirbti, nepažeidžiant darbo ir poilsio režimo.
Norint įtvirtinti įgytas žinias, galime pasiūlyti išspręsti mini testą, kuriame pabandysite praktiškai pritaikyti įgytas teorinias žinias. Be abejonės, užpildyto testo duomenis patikrinsime ir esant klaidoms, jas aptarsime.
Mokymų metu apžvelgsime įvykdytų vairuotojo darbo ir poilsio pažeidimų analizę, siekdami suprasti bei geriau įsisavinti įgautas žinias mokymų metu.
Siūlomos keli darbo ir poilsio režimo mokymo variantai:
2 valandų kursas, kuris skirtas patyrusiems vairuotojams, kurie nori atnaujinti arba pagilinti savo turimas žinias savaitinio poilsio klausimais. Kurso metu, apžvelgsime kassavaitinio poilsio subtilybes. Kaip naudoti kompensacijas, kaip jas skaičiuoti.
5-6 valandų kursas, kuris skirtas visiškai jokios vairuotojo patirties neturintiems vairuotojams. Šių mokymų metu, vairuotojus supažindinsime su darbo ir poilsio režimo ABC, t. y. nuo vairavimo, poilsio, savaitės vairavimo laiko skaičiavimo.
Taip pat siūlome pasinaudoti galimybe – pasimokyti valdyti skaitmeninio tachografo simuliatorių. Tai puiki proga realiai pabandyti suvesti trūkstamus duomenis rankiniu būdu, pabandyti juos koreguoti, patvirtinti. Kiekvienam kursų dalyviui atlikti kontrolinius duomenų spaudinius, įvesti šalies pradžią ar pabaigą ir pan. Naudojantis simuliatoriumi, nereikės baimintis padaryti klaidų, bus galimybė išsiaiškinti, į ką reikia atkreipti dėmesį, norint pasiekti tinkamo rezultato.

Mokymai gali būti individualūs bei grupiniai. Įmonėms mokymus galime vesti ir Jūsų patalpose, iš anksto sutartu metu. Dirbame savaitgaliais.